Η παραλαβή της παραγγελίας σας στο Verouchishome μπορεί να γίνει με 2 τρόπους. Μπορείτε είτε να την παραλάβετε στην πόρτα σας με Ελτα κούριερ είτε από κάποιο από τα καταστήματά μας στο Περιστέρι την Ελευσίνα και Αιγάλεω. Αν επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα, τότε δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών ανεξαρτήτως του κόστους της παραγγελίας σας.

Αποστολή Παραγγελίας

Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή ή κάποια καθυστέρηση παραλαβής του προιόντος), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Όλες οι παραγγελίες αρχίζουν να επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη εργάσιμη μέρα (Τα Σαββατοκύριακα δε θεωρούνται εργάσιμες). Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα σταλεί από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.
Οι αποστολές στην Κύπρο έχουν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης 7-11 εργάσιμες ημέρες για τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα. Για προϊόντα που δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, σε αυτές τις 7-11 ημέρες θα πρέπει να προστεθεί και ο χρόνος που αναγράφεται κάτω από τον κωδικό του είδους (π.χ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ: σε 1-3 ημέρες, ΑΠΟΣΤΟΛΗ σε 4-6 ημέρες κλπ.). Το συνολικό κόστος της παραγγελίας και των μεταφορικών υπολογίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και θα πρέπει να εξοφληθεί πριν την αποστολή, με τραπεζική κατάθεση, πληρωμή με κάρτα ή μέσω λογαριασμού paypal.

Για παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα μεγάλου όγκου.
Οι παραγγελίες με προϊόντα μεγάλου όγκου όπως π.χ.(κρεβάτια – στρώματα – χαλιά – έπιπλα κ.α.)   αποστέλλονται μέσω Μεταφορικής εταιρείας και παραδίδονται στο πεζοδρόμιο, εφόσον βρίσκεστε εντός αστικού κέντρου. Η χρέωση των προϊόντων με τη σχετική αποστολή υπολογίζεται βάσει όγκου και είναι είτε ΔΩΡΕΑΝ είτε  με χρέωση αναλόγως τον όγκο του προιόντος. Θα ειδοποιηθείτε απο το προσωπικό μας πριν οποιαδήποτε κίνηση για τον τρόπο  εκτέλεσης των συγκεκριμένων παραγγελίων.Για τις παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω μεταφορικής εταιρείας  απαιτείται εξόφληση είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας καθώς και μέσω paypal ενώ για αυτές τις παραγγελίες δεν ισχύουν οι αναγραφόμενοι χρόνοι παράδοσης.

Παραλαβή από το κατάστημα

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε από τα καταστήματά μας στο Περιστέρι (Αγίας παρασκευής 21) την Ελευσίνα (Ελευθερίου Βενιζέλου 7) ή το Αιγάλεω (Μάρκου Μπότσαρη 36).

Για να σταλεί εκεί η παραγγελία σας, επιλέξτε απλά παραλαβή από το κατάστημα που επιθυμείτε στο στάδιο του check-out σε περίπτωση που κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά ή ζητήστε το μας αν κάνετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου.

Μόλις η παραγγελία σας φτάσει στο κατάστημα που έχετε επιλέξει θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά και με e-mail για να γνωρίζετε πότε μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Οι παραγγελίες μπορούν να κρατηθούν σε αναμονή έως και 10 ημέρες αφότου λάβετε την ειδοποίηση πως έχουν φτάσει στο κατάστημα.

Στα καταστήματά μας επίσης μπορείτε να δείτε από κοντά ένα μεγάλο μέρος της συλλογής μας σε σεντόνια, ριχτάρια, πετσέτες, τραπεζομάντηλα, εποχιακά είδη (παπλώματα, κουβερλί, παπλωματοθήκες κλπ) και άλλα λευκά είδη και είδη διακόσμησης.

Ωράριο καταστημάτων: Περιστέρι Δευ-Παρ: 10:00-20:00 & Σαβ: 10:00-15:00

Αιγάλεω Δευ-Τετ: 10:00-15:00 & Τρ-Πεμ-Παρ: 10:00-14:30 & 17:30-21:00  Σαβ-10:00-15:00

Ελευσίνα Δευ-Τετ: 10:00-15:00 & Τρ-Πεμ-Παρ: 10:00-14:30 & 17:30-21:00  Σαβ-10:00-15:00

Η εξόφληση των αγορών σας στα καταστήματα μπορεί να γίνει με μετρητά ή με τη χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας .

2. Με συμβατική μεταφορική εταιρία.

Αφορά κυρίως αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου.

Παράδοση συνήθως σε 2 έως 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής.

Π.χ. Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε σε απομακρυσμένες περιοχές οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από το πλησιέστερο πρακτορείο ή γραφείο των Ελτα κούριερ ή της ανάλογης μεταφορικής εταιρείας ώστε η αποστολή να σας κοστίσει περίπου 5 ευρώ για ένα δέμα 10 κιλών (σε περίπτωση που η χρέωση υπερβεί το ποσό αυτό θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τη διαφορά).

  • Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
  • Για το εξωτερικό η χρέωση των εμπορευμάτων είναι ανάλογη με τον τόπο παράδοσης.

Διευκρινίσεις 

  1. Αν κάποια από τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή τηλεφωνικά το συντομότερο ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παράδοσης ή για οτιδήποτε άλλο. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δε σας ικανοποιεί, να ζητήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας του συγκεκριμένου προϊόντος. Η τυχόν υπόλοιπη παραγγελία σας, μπορεί να εκτελεστεί κανονικά.
  2. Από τα Δωρεάν Μεταφορικά και την Δωρεάν Αντικαταβολή εξαιρούνται τα προϊόντα Chic Strom/Media Strom/Pakketo για τα οποία ισχύουν τα παρακάτω:
    Μεταφορικά:
    Εντός Αττικής, χωρίς τα νησιά της Αττικής, η χρέωση των μεταφορικών είναι €5
    Εκτός Αττικής, καθώς και στα νησιά της Αττικής, η χρέωση των μεταφορικών είναι €20
    Αντικαταβολή:
    Εντός Αττικής, χωρίς τα νησιά της Αττικής, η χρέωση της Αντικαταβολή είναι εντελώς Δωρεάν
    Εκτός Αττικής, καθώς και στα νησιά της Αττικής, δεν υποστηρίζεται η Αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής

 


 

Επιστροφές & εγγυήσεις
Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των προϊόντων είναι να Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο μην έχουν  φθαρεί ή καταστραφεί και η συσκευασία τους να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση χωρίς να έχει σκιστεί ή διαλυθεί. Γι’ αυτόν το λόγο παραμείνετε προσεκτικοί κατά το άνοιγμά της.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αλλαχτούν είναι τα παρακάτω:

Χαλιά-Μοκέτες που κόβονται σε επιθυμητές διαστάσεις και κουρτίνες που έχουν μεταποιηθεί 

Όπως επίσης για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

-όλα τα προιόντα ύπνου που έχουν ανοιχτεί πό την συσκευασία τους και έχουν χρησιμοποιηθεί.

– μαξιλάρια, επιστρώματα, υποστρώματα, καλύμματα μαξιλαριών, μαξιλάρια ύπνου.
– καπάκια τουαλέτας
– μάσκες προστασίας

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

Α) Επιστροφή του προϊόντος – κατόπιν επικοινωνίας – στην έδρα μας και επί τόπου αξιολόγησή του ως προς τη δυνατότητα αλλαγής.

Β)Μέσω της Courier στέλνετε το προϊόν σε εμάς ως εξής: Συσκευάζετε το προϊόν (και την αρχική του συσκευασία) σε μία μεγαλύτερη συσκευασία που να του εξασφαλίζει την μέγιστη προστασία κατά την μεταφορά και συμπεριλαμβάνετε σ’ αυτήν ένα έγγραφο που να μας ενημερώνει για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε αλλά και τη διαδικασία τακτοποίησης του οικονομικού ζητήματος που επιθυμείτε. Απευθύνεστε στο Τμήμα Επιστροφών της ίδιας ταχυδρομικής και μας στέλνετε το προϊόν, σημειώνοντας πως τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφεται σε εσάς, με χρέωση παραλήπτη.

Λόγω του γεγονότος ότι η επιστροφή προϊόντων είναι μία διαδικασία που βασίζεται στην προσεκτική διαχείρισή τους, είμαστε πάντα στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία, καθώς σκοπός μας είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση ή ενόχληση του πελάτη. Προτεραιότητα μας είναι η ικανοποίηση σας γι’αυτό μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω e-mail.

Αλλαγές: -Σε περίπτωση πού κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε, δεν σας κάνει μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Για να γίνει η αλλαγή, χρειάζεται να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε, με όποιο τρόπο επιθυμείτε (ΕΛΤΑ ή Courier) και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με e-mail) ποιό άλλο προϊόν θα θέλατε να σας στείλουμε. Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.